2016年4月9日星期六

2016 ~ 025 : 黑色旋风来马!Queena引进的竹碳系列上架咯!


有天,我妈说爸爸买了RM100一件的内裤给她!我被吓倒了。
我爸??买内裤给我妈?真好奇!
追问之下,他们说这是什么竹碳健康内裤,内衣。。。
 原来是那些健康讲座卖的,什么有礼物送又免费入席听保健讲座,不久就会来一次的那种。
我傻眼,RM100一件内裤!我活到这么大,也真没穿过RM100一件的内裤哦!
我家两老,少出门,毕竟是老人家,当然会有兴趣咯!

过了没多久,我也收到一件,接着,就到我妹妹!
啊! 一把年纪了,他们不会上网 不花钱保健,还能干什么,呵呵!

据说;  这是日本当红的竹碳技术,常被运用在食材内,后来也研发到日常用品,如:贴身衣物,袜子,等等。
许多人疯魔它的功效,吹成一股又一股的炭潮。
竹碳系列,有助于人体健康已是事实不必再怀疑的啦!
相信大概是注重健康的普罗大众或者有我爸那样的年纪才会留意吧!(猜想而已)
 这么穷的竹碳对人们有何功效吧?流传已久,可真正了解的又有几个人呢?
我们先来了解以下几个须知关于竹碳系列的特佳功效吧!

竹碳功效 :
~ 净化空气
~ 矿化水质
~ 抗氧化
~ 防虫调节湿度
~ 保健美容
 ~ 遮瑕电磁波


我会给大家讲我爸的故事,是因为我近期发掘到一个价廉物美有出售竹碳系列的购物网站咯!
关注竹碳的朋友们。
好奇是哪个网站了吧!这就给大家介绍有意健康网站Queena.com.my
同时,也试用着他们家的竹碳系列。
大家也来见证一下吧!

以下是我用过的;
台湾进口,高吸汗钎维 ,防异味,合时日用或运动。

Bamboo Charcoal Socks 1 Pair  (MBAMBO9901, RM12.90)





这是我穿着的高品质丝袜,有兴趣的点进去看看吧!
柔软的,舒适自然,看起来挺好看,对吧?

Striped Pantyhose (PH2012-8888-11, RM 22.90)



 这个是我的最爱 竹炭Legging , 即时髦又有保健功效。
这款legging,耐穿又极其伸缩性强,还有收复功效呢!
这就给大家示范一下。 

Black Bamboo Charcoal Leggings (PHBC612, RM 22.90)





最后要给大家介绍竹碳内衣
有好几个尺寸与杯号,供选择。
极度吸湿,臭味,具标准填充。


Bamboo Charcoal Bra (RM19.90)




感觉很不错对吧!
赶紧到他们的社交媒体了解详情吧!
面子书 : https://www.facebook.com/queen.shop.my
 Instagram account : @queena.shop_  
Queena 的竹碳系列或所有网站里头的商品都是直接进口的, 也有开放给代理发售。
您可以发个电邮给他们哦! colorful.zone@yahoo.com
购物网站是:http://www.queena.com.my/
祝大家 : 有个愉悦的购物旅程!


同樣一句: 

謝謝與歡迎來探訪我的部落格,記得有空再來吧!
第一次在這裡認識我的朋友與網友們
喜歡我的,記得收藏或留言哦!我會努力記載與分享。
盡一份部落客的任務。
多謝支持! 
其它也可以跟随我的社交媒体 :
www.facebook.com/geozowfc
www.intagram.com/geozo
www.twitter.com/geozowfc
电子邮件:
geozowfc@gmail.com


36 条评论:

  1. 好一个黑色旋风!~ 看起来很不错的产品。 黑色的诱惑。 呵呵!~

    回复删除
  2. wow look so cool. I wanna try them one day too

    回复删除
  3. 美女穿黑色丝袜很性感哦!
    会为我的衣橱添一些。:)

    回复删除
  4. QUEENA look so so comfy especially the socks ! haha

    回复删除
  5. Is this a new brand.. first time hearing it but it sure looks interesting and comfortable...

    回复删除
  6. Never heard of this brand before but bamboo charcoal material do brings tons of benefits!

    回复删除
  7. Didn't know about this brand until I read your post, thanks for the info sharing :)

    回复删除
  8. I have heard of this website but have not try their products yet.

    回复删除
  9. Wah, this looks like can make you be sexy? :D I like to try it out!

    回复删除
  10. Reading this reminds me that I need some new leggings. Maybe will give this brand a try!

    回复删除
  11. That's interesting dear; this is the first time I am hearing about the brand though. But it looks good on you :)

    回复删除
  12. Awwww... Look great! I am going to try this! Btw, is that sexy pyjamas? Hahaha

    回复删除
  13. wow, thank looks comfy, and the charcoal bra is cheap! :D

    回复删除
  14. 竹炭袜子还有听过不过竹炭内衣还是第一次看到呢
    ps你穿legging看起来变性感了哈哈哈

    www.tiffany-leee.blogspot.com

    回复删除
  15. WAH! I could use one of those that make my tummy disappear.

    回复删除
  16. love their bamboo charcoal leggings :) so comfy!!

    回复删除
  17. I want some too... I need some stockings/leggings.....and these look very comfortable

    回复删除
  18. I love bamboo charcoal products. I have a number of them myself.

    回复删除
  19. 好喜歡你那张背影照~ RM100的内裤我也不舍得买,最近才听说過這種竹炭系列的產品,略知竹炭的好處,會考慮下要不要購買這產品~嘻嘻~

    回复删除
  20. Lovely stocking and they will look great with a short skirt.

    回复删除
  21. Tried their products few years back and I really like their charcoal shocks! =D

    回复删除
  22. so this is your secret to looking good and slim ! :D

    回复删除
  23. First time hearing Queena brand and you looks great wearing their stocking! The material looks so comfy!

    回复删除
  24. Hi dear you look sexy leggings.
    Plan to get one for myself we well. :)

    回复删除
  25. New brand? Looks cool and comfy. Will try out.

    回复删除
  26. Nice photos dear. The products sure look comfortable. Have not heard of this brans before

    回复删除
  27. Nice photos dear. The products sure look comfortable. Have not heard of this brans before

    回复删除
  28. New online website for shopping. Everyone been buying charcoal sock. I want to try it also.

    回复删除
  29. First time heard about this brand

    回复删除
  30. The sock is cute.. And the bra is seductive. haha

    回复删除
  31. seems like a new range of inner wear, something people overlook but super important actually to be the best quality and comfort

    回复删除
  32. affordable & comfortable inner garments, should check out what else they have

    回复删除
  33. wow looks really nice! black is my favourite colour and i have actually heard that they said it's not very healthy to the skin, but seems like not really.

    回复删除
  34. 我也很爱竹炭制品的呢!穿起来真的很舒服!

    回复删除
  35. I read so many positive reviews about this brand, would like to try out too :)

    回复删除
  36. Looking not bad. Will give it a try one day./ :D

    回复删除